Top Panel
You are here: HomeNewsکریم آباد پلوامہ اور گرد نواح میں گرفتاریوں کی تازہ لہر
Friday, 18 September 2015 09:04

کریم آباد پلوامہ اور گرد نواح میں گرفتاریوں کی تازہ لہر

Rate this item
(0 votes)

۱۸؍ستمبر۲۰۱۵ء ؁
کشمیریوں کے مستقبل کے ساتھ کھلواڑ،جماعت اسلامی کی شدید الفاظ میں مذمت
سرینگر//وادی میں پولیس اور دیگر فورسز ایجنسیوں کی جانب سے گرفتاریوں کی تازہ لہر سے عوام میں خوف و ہراس پھیلا گیا ہے۔ پلوامہ کے کریم آباد اور گرد نواح کے علاقوں سے درجنوں نوجوانوں کو جھوٹے الزامات میں گرفتار کرکے اُنہیں جسمانی تشدید کے ساتھ ساتھ اُن کے والدین اور عزیز و اقارب کو ذہنی کوفت میں مبتلا کیا جارہا ہے۔ پولیس بے بنیاد کیسوں میں ان نوجوانوں کو پھنسانے کی کوشش کررہی ہے جس سے اُن کا تعلیمی کیرئیر خراب ہونے کا اندیشہ لاحق ہوگیا ہے۔ کل ہی پولیس نے دختر ان ملت کی سربراہ سیّدہ آسیہ اندرابی صاحبہ کو بھی گرفتار کر لیا ۔حریت قائدین کو آئے روز گھروں میں نظر بند کرکے اُن کی سرگرمیوں کو محدود کرنا اب یہاں معمول بن چکا ہے۔جماعت اسلامی جموں وکشمیر نوجوانوں اور حریت لیڈران کی بے جاگرفتاریوں کو ریاستی دہشت گردی سے تعبیر کرتے ہوئے ان کارروائیوں کی شدید الفاظ میں مذمت کرتی ہے، نیز جماعت انسانی حقوق کی عالمی تنظیموں اور اقوام عالم سے بھی اپیل کرتی ہے کہ وہ ریاست جموں وکشمیر میں نہتے اور عام نوجوانوں کو ہراساں کرنے اور اُن پر بے جا کیس عائد کیے جانے کے عمل کو رواکنے کے خاطر اپنا اثر رسوخ استعمال کریں۔ جماعت یہ بھی سمجھتی ہے کہ ان طرح کی گرفتاریوں کے نتیجے میں نہ صرف نوجوانوں کے عزیز واقارب ذہنی پریشانیوں کا شکار ہوجاتے ہیں بلکہ ان نوجوانوں کی نفسیات پر بھی منفی اثرات مرتب ہوجاتے ہیں جس کے نتیجے میں اُن کا تعلیمی کیرئیر برباد ہوکر رہ جاتا ہے۔ یہ نہ صرف انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں ہیں بلکہ اس طرح یہاں کی حکومت منظم انداز سے نسل نو کے مستقبل کو داؤ پر لگانے کے جرم کا ارتکاب بھی کررہی ہے۔ جماعت اسلامی جموں وکشمیر ان گرفتاریوں پر اپنی تشویش کا برملااظہار کرتے ہوئے حکومت کو ایسے قوم دشمن اقدامات سے باز رہنے کی تلقین کرتی ہے۔

Read 410 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker