Top Panel
You are here: HomeNewsنوجوانوں کی حالیہ پکڑ دھکڑ پر جماعت اسلامی کا اظہار تشویش
Thursday, 27 August 2015 19:09

نوجوانوں کی حالیہ پکڑ دھکڑ پر جماعت اسلامی کا اظہار تشویش

Rate this item
(0 votes)

سرینگر//پولیس نے نوجوانوں کو شکوک و شبہات پر گرفتار کرنے کا جو تازہ سلسلہ شروع کررکھا ہے جس کے تحت خاص کر جنوبی کشمیر کا خطہ خصوصی نشانہ بنایا گیا ہے اس نے عوام کے اندر عدم تحفظ کی ایک اضطرابی کیفیت پیدا کی ہے۔ کھڈونی اور ارد گرد کے علاقوں سے شبانہ چھاپوں کے دوران کئی بے گناہ نوجوانوں کو گرفتار کرکے راتوں رات تعذیب خانوں میں پہنچایا گیااور جب مقامی لوگوں نے اس ظالمانہ طرز عمل کے خلاف احتجاج کیا تو اُن کے خلاف طاقت کا بے جا استعمال کیا گیا اور کئی پر امن احتجاجیوں کو زخمی کردیا گیا۔ اسی طرح کاکا پورہ علاقہ کے کئی گرفتارشدہ نوجوانوں کو بے بنیاد الزامات کے تحت بدنام زمانہ قانون پبلک سیفٹی ایکٹ کے تحت نظر بند کرکے جموں کے دور دراز جیلوں کے اندر محبوس رکھا گیا۔ اس کے علاوہ اس خطے میں شبانہ چھاپوں اور محاصروں کا ایک نیا سلسلہ شروع کیا گیا ہے جس کی وجہ سے وہاں عوام کی معمول کی زندگی بری طرح سے متاثر ہورہی ہے۔ ان کارروائیوں میں فوج اور پولیس ٹاسک فورس کے اہلکار کی ترش روی سے خوف کا سا سماں پیدا ہوگیا ہے اور جان و مال اور عزت کے حوالے سے لوگوں میں زبردست خدشات پائے جارہے ہیں۔ چند مفاد پرست اور عوام دشمن عماصر کی بے بنیاد اطلاعات پر لوگوں کو ہراساں کرکے‘ انسانی حقوق کو پامال کیا جارہا ہے اور اس طرح افسپا کے جنگلی قانون کا بہت ہی غلط استعمال ہورہا ہے۔اس غیر انسانی قانون کے تحت لاقانونیت ہی اس بدقسمت خطے کا قانون بن گیا ہے اور قانون کی حکمرانی کا کہیں کوئی نام و نشان ہی نہیں اور ملکی سلامتی کے تحفظ اور امن و قانون کے قیام کے نام پر فورسز اور پولیس ٹاسک فورس کو بے پناہ اختیارات حاصل ہیں اور عدل و انصاف کا عمل دخل نہ ہونے کے برابر رہ گیا ہے۔ ایک وردی پوش سرکاری اہلکار جب چاہے کسی بھی گھر میں داخل ہوکر‘ وہاں کے مکینوں کے ساتھ جو چاہے سلوک کرسکتا ہے اور اس ظلم سے متاثرہ لوگ کسی بھی عدالت یا ایونِ انصاف میں کوئی شکایت کرنے کا کوئی حق نہیں رکھتے ہیں اور نہ ہی کہیں شنوائی ہونے کی اُمید ہی ہے۔
جماعت اسلامی جموں وکشمیر‘ فورسز اور پولیس کو دئے گئے ان غیر انسانی بے پناہ اختیارات کو ختم کرانے پر زور دیتے ہوئے‘ نوجوانوں کی گرفتاریوں اور عوام کو ہراساں کرنے کے تازہ چکر پر اپنی گہری تشویش کا اظہار کرتی ہے۔ عوامی حقوق کے تحفظ کے لیے ضروری ہے کہ یہاں افسپا سمیت تمام جمہوریت کش قوانین کو فوری طور پر منسوخ کیا جائے اور فورسز اور پولیس اہلکاروں کو اپنی غلط حرکتوں پر پوری طرح جواب دہ بنایا جائے۔

Read 316 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker