Top Panel
You are here: HomeNewsتحریک حریت کے کارکنوں پر پولیس کی یلغار غیر جمہوری//جماعت اسلامی
Monday, 24 August 2015 11:23

تحریک حریت کے کارکنوں پر پولیس کی یلغار غیر جمہوری//جماعت اسلامی

Rate this item
(0 votes)

سرینگر//تحریک حریت جموں وکشمیر کی طرف سے یوم تاسیس منعقد کئے جانے پر جو بربریت پولیس کی طرف سے انجام دی گئی ‘ جماعت اسلامی اس کو غیر جمہوری اور انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزی قرار دیتی ہے۔گزشتہ دن حیدرپورہ میں قائم تحریک حریت کے صدر دفتر پر جو تنظیم کا یوم تاسیس منانے کا پروگرام تھا‘ جس کو ریاستی پولیس نے اپنی بربریت کے ذریعے سبوتاژ کیا اور تنظیم کے بزرگ قائد اور جنرل سیکرٹری محمد اشرف صحرائی کو گرفتار کیا گیا‘ اس سے واضح ہوتا ہے کہ یہاں کی پویس فورس اپنے آقاؤں کے اشاروں پر آزادی پسندوں کی آواز کو طاقت کے بل پر دبانا چاہتی ہے۔ حالانکہ الیکشن سے قبل یہاں کی ہند نواز پارٹیاں ڈھنڈورا پیٹتی نظر آرہی تھی کہ ’’گولی کاجواب بولی سے‘‘ مگر الیکشن کے بعد ان لوگوں کے چہرے بالکل بے نقاب ہوگئے ہیں۔اصل میں بھارت یہاں کے زرخرید لوگوں کے ذریعہ سے یہاں کی حقیقی آواز کو دبانا چاہتی ہے اور اپنا نظریہ یہاں کے مظلوم عوام پر پولیس فورس کے ذریعے سے ٹھونسنا چاہتی ہیں‘ جس کی قطعی اجازت نہیں دی جائے گی۔موجودہ دنیا میں یوم تاسیس منانا کوئی جرم نہیں ہے مگر ریاست جموں وکشمیر میں ان لوگوں نے الگ پیمانے قائم کئے ہوئے ہیں۔ پولیس کی طرف سے اس قسم کے عوامی جلسے کو سبوتاژ کرنے سے یہی واضح ہوتا ہے کہ یہاں کی حکومت جان بوجھ کر یہاں کی پرامن آواز کوبزور قوت دبانا چاہتی ہے اور جمہوریت کی اس دنیا میں یہاں کے آزادی پسند لیڈران کو مقید کرکے سلاخوں کے پیچھے رکھنے سے ہی اپنی عافیت سمجھتے ہیں۔جماعت اسلامی جموں وکشمیر ‘ پولیس کی اس بربریت کی کڑی الفاظ میں مذمت کرتی ہے اور اس کارروائی کو غیر جمہوری اور انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزی قرار دیتی ہے۔نیز انسانی حقوق کے جملہ اداروں پر زور دیتی ہے کہ وہ یہاں جاری ظلم و جبر کو رکوانے میں آگے آئیں اور پولیس کی بربریت کا سنجیدہ نوٹس لیں۔
ایڈوکیٹ زاہد علی
ترجمان
جماعت اسلامی جموں وکشمیر

Read 332 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker