Top Panel
You are here: HomeNewsترکِ نماز بے حیائی اور بدی کا بنیادی سبب// امیر جماعت
Friday, 24 July 2015 10:21

ترکِ نماز بے حیائی اور بدی کا بنیادی سبب// امیر جماعت

Rate this item
(0 votes)

۲۴؍جولائی
مسجد الھدیٰ باراں پتھر بتہ مالو میں ایک غیر مسلم نوجوان نے کلمہ شہادت پڑھ کر اسلام قبول کرلیا
سرینگر//امیر جماعت اسلامی جموں وکشمیر محمد عبداللہ وانی نے آج نماز جمعہ کے موقعے پر مسجد الھدیٰ باراں پتھر بتہ مالو سرینگر میں ایک بڑے عوامی مجموعے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اُمت مسلمہ کی اکثریت تارکِ نماز بن چکی ہے۔ لوگ نمازوں کے تئیں غفلت کا مظاہرہ کررہے ہیں اور اِس کا نتیجہ یہ نکل رہا ہے کہ اسلامیان کشمیر میں بے حیائی اور بدیوں کو فروغ حاصل ہورہا ہے۔ امیر جماعت نے کہا کہ نماز بے حیائی اور بدی سے روکتی ہے اور انسان کو انسانیت کے دائرے میں رکھنے والی یہ عبادت دنیا اور آخرت کی کامیابی کی ضمانت ہے۔محمد عبداللہ وانی نے کہا کہ اس وقت ریاست جموں وکشمیر کو جن بڑے مسائل کا سامنا ہے اُن میں ایک یہ بھی ہے کہ نوجوان نسل بے حیائی اور بدیوں کا شکار ہورہی ہے۔ حالانکہ ایمان والوں سے اللہ تعالیٰ نے قرآن میں وعدہ کیا ہے کہ نماز اُنہیں بے حیائی اور بدی سے روکے گی۔ امیر جماعت نے کہا کہ جس طرح ماہ رمضان میں ہماری مساجدیں نمازیوں سے کچھا کھچ بھری ہوئی ہوتی تھیں اُسی طرح سال بھر اللہ کے یہ گھر آباد رہنے چاہیے۔ مساجد کو آباد کرنے سے ہی قومی و ملی کامیابیوں کو بنیاد فراہم ہوسکتی ہے۔ موصوف نے راجوری میں کلمہ طیبہ والے جھنڈے کو فرقہ پرست ہندوجنونیوں کی جانب سے نذر آتش کی جانے کے واقعے کی سنگین الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے ملوثین کی فوری گرفتاری کا مطالبہ کیا۔اس موقعے پر ایک غیر مسلم نوجوان نے کلمہ شہادت پڑھ کر اسلام قبول کرلیا ۔ اَمت شرما نامی اس نوجوان کو امیر جماعت اسلامی محمد عبداللہ وانی نے کلمہ شہادت پڑھایا اور اِس کا اسلامی نام محمد عمران شیخ رکھا گیا۔ مسجد میں موجود ہزاروں نمازوں نے راہ حق پانے پر مذکورہ نوجوان کو مبارک بادی دی اور اُنہیں گلے لگا لگا کر سلام پیش کیا۔

Read 488 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker