Top Panel
You are here: HomeNewsمسلمان عید سادگی سے منائیں ، جیلوں میں بند قیدیوں کو نہ بھولیں// جماعت
Thursday, 16 July 2015 09:37

مسلمان عید سادگی سے منائیں ، جیلوں میں بند قیدیوں کو نہ بھولیں// جماعت

Rate this item
(0 votes)

۱۶؍جولائی
سرینگر//جماعت اسلامی جموں وکشمیر عید الفطر کے موقع پر اسلامیان جموں وکشمیر سے اپیل کرتی ہے کہ وہ عید پوری آن و بان اور اسلامی شان کے ساتھ منائیں لیکن ہر حاصل میں اسراف اور بیہودگی سے مکمل اجتناب کریں اور اپنے خرچہ کو میانہ رو بناکر، کوئی نہ کوئی رقم اپنے اُن بھائیوں اور بہنوں کی امداد کے لیے بچت کریں جو قدرتی آفات یا انسانی ظلم کا شکار ہوکر محتاجی کی زندگی بسر کررہے ہیں۔ وہ بھی ہماری طرح اولاد آدم ہیں اور ہم پہ یہ ذمہ داری ہے کہ ہم ان محروم اور بے بس بھائیوں کوہرممکن راحت پہنچانے کی کوشش کریں تاکہ وہ بھی زندگی کی بنیادی ضروریات پوری کرنے کے قابل ہوسکیں اور ان میں سے جو اہل ایمان ہوں وہ ہماری طرح اپنے بال بچوں کے ساتھ عید کی خوشیاں بانٹ لیں۔
نیز جماعت مقامی اور غیر ریاستی جیلوں اور قیدخانوں میں بند پڑے تمام سیاسی نظر بندوں اور محبوسین کے ساتھ مکمل یکجہتی کا اظہار کرتے ہوئے، اُن کے صبر و ثبات کو سلام پیش کرتی ہے اور حکامِ وقت سے پُر زور مطالبہ کرتی ہے کہ وہ ان تمام نظربندوں او رمحبوسین کو کسی تاخیر کے بغیر رہا کیا جائے تاکہ وہ بھی اپنے اہل و عیال اور اقربا کے ساتھ مل کر عید کی خوشیوں میں شامل ہو سکیں۔ ان محبوسین کا اس کے سوا کوئی جرم نہیں کہ وہ اس مظلوم قوم کے غصب شدہ حق خود ارادیت کی بحالی کی خاطر اپنی آواز بلند کرتے ہیں جو ان کا بنیادی انسانی حق ہے لیکن چونکہ یہاں جمہوریت کے نام پر بدترین آمریت کا دور دورہ ہے اسی لیے یہاں حق بات کرنے پر قدغن لگائی جاتی ہیں او ربے گناہوں کو سیاہ قوانین کے تحت گرفتار کرکے جیلوں میں ٹھونسا جاتا ہے۔ ایک وقت ضرور آئے گا جب اس ظلم میں شامل تمام اہل اقتدار حضرات کو اس بارے میں جواب دینا ہوگا اور اسکا نتیجہ بھگتنا پڑے گا۔

Read 369 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker