Top Panel
You are here: HomeNewsاسلامی لٹریچر کو جلانے کا حکم توہین دین کے مترادف ہے
Sunday, 28 June 2015 14:09

اسلامی لٹریچر کو جلانے کا حکم توہین دین کے مترادف ہے

Rate this item
(0 votes)
جنرل السیسی دوحاضر کا بدترین ڈکٹیٹر ہے، اُن کے تمام اقداما ت اسلام دشمنی پر مبنی ہیں// جماعت
سرینگر//مصر کی غاصب فوجی حکومت جس کی سربراہی دوحاضر کی بدترین ڈکٹیٹر جنرل السیسی کررہا ہے نے حال ہی میں ایک اور اسلام دشمنانہ قدم اُٹھا کر ، اپنی رسوائی کا سامان کیا ہے، جس کے مطابق اخوان المسلمون سے وابستہ علماءکرام خاص کر شہید حسن البناءشہید ، شہید سید قطب، یوسف القرضاوی اور دیگر چوٹی کے اسکالر شامل ہیں کی لکھی ہوئی تمام اسلامی کتابوں کو ضبط کرنے اور پھر جلانے کا ایک چنگیزی حکمنامہ صادر کیا ہے۔ اس کے علاوہ عالم اسلامی کے ایک عظم مفکر اور اقامت دین کے داعی اور جماعت اسلامی کے بانی مولانا سیّد ابو الاعلیٰ مودودی کی تحریرکردہ کتابوں کے متعلق بھی یہی ہدایات جاری کی گئی ہیں۔ ایک وقت چنگیز خان نے بھی بغداد پر یورش کرکے، وہاں کی عظیم اسلامی لائبرئری کو جلا کر راکھ کر دیا تھا اور اُسے یہ خیال تھا کہ شاید اب کوئی اسلام کا نام لیوا نہیں رہے گا لیکن تاریخ نے دیکھ لیا کہ ان شیطانی حرکتوں سے اسلام کا کاروانِ حق نہ کبھی رکا ہے اور رُک سکتا ہے۔ البتہ ایسے ہتھکنڈے اسلام دشمن قوتوں کی رسوائی کا باعث بن جاتے ہیں۔ اخوان المسلمون کی یہ کتابیں دنیا کے کونے کونے میں چھپ کر ، نور حق کی اشاعت کا مقدس کام کررہی ہیں اور یہ نورحق پھونکوں سے بجھانے کی کوشش کرنے والا بددماغ اور بے وقوف ہی کہلا یا جاسکتا ہے۔ ۲۱۰۲ئ میں مصری عوام کی عظیم اکثریت نے ڈاکٹر محمد مرسی کو صدارت کی کرسی پر فائز کیا اور وہاں کی پارلیمنٹ میں اخوان المسلمون سے وابستہ بڑے بڑے اسکالروں کو بطور ارکان کثیر تعداد میںپہنچا دیا لیکن طاغوت کی سازشوں کے تحت اور عرب مطلق العنان حکمرانوں کے تعاون سے اس منتخب شدہ اسلامی حکومت کو صرف ایک سال بعد ہی ایک فوجی بغاوت کے ذریعے گرا دیا گیا اور ایک یہودی نواز امریکی ایجنٹ جنرل السیسی کو زبردستی کرسی ¿ صدارت پر بٹھا دیا گیا۔ اس فوجی انقلاب میں ہزاروں بے گناہ مصری مسلمانوں کا خون بہایا گیا اور ہزاروں کی تعداد میں اخوان المسلمون کے بڑے بڑے رہنماو ¿ں کو صدر مرسی سمیت جیلوں میں نظر بند کر دیا گیا اور بعد میں نام نہاد عدالتوں میں جھوٹے مقدمات دائر کرکے، انہیں پھانسی کی سزائیں سنوائی گئیں حالانکہ انہوں نے اس کے سوا کوئی قصور نہیں کیا ہے کہ وہ اسلامی خلافت کا احیا چاہتے ہیں۔
جماعت اسلامی جموں وکشمیر مصری ڈکٹیٹر کے اس تازہ گناہ عظیم پر اُس کو ملامت زدہ قرار دیتے ہوئے، اسلامی کتب کو جلانے کے فیصلے کی توہین دین سمجھتی ہے اور عالم اسلام کے تمام علماءکرام اور دانشور حضرات سے اپیل کرتی ہے کہ اسلام کے خلاف جنرل السیسی کی اس توہین آمیز کارروائی کی کھلے عام مخالفت کریں اور اس کے خلاف بھر پور احتجاج کرکے اپنی ناراضگی کا اظہار کریں۔
Read 270 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker