Top Panel
You are here: HomeNewsاوچھے ہتھکنڈوں سے غیور قوم طاغوت کی غلامی پر رضا مند نہیں ہوسکتی
Saturday, 27 June 2015 14:03

اوچھے ہتھکنڈوں سے غیور قوم طاغوت کی غلامی پر رضا مند نہیں ہوسکتی

Rate this item
(1 Vote)
یورنیورسٹی طلباءو طالبات کے خلاف اور جامع مسجد میں پولیس کارروائیاں افسوسناک// جماعت
سرینگر//وادی کے سب سے اعلیٰ تعلیمی ادارہ ¿ کشمیر یونیورسٹی کے بعد اب وادی کے سب سے اہم اور مرکزی دینی ادارہ جامع مسجد سرینگر میں پولیس کے بے جامداخلت اور طاقت کے بے تحاشا استعمال سے واضح ہوتا ہے کہ ایک مظلوم قوم کے اس خطے کو ایک پولیس کالونی میں تبدیل کرنے کا ریہرسل ہورہا ہے اور یہاں کے عوام کی زبانوں کو تالہ بند کرنے کا ایک منصوبہ زیر عمل ہے لیکن باطل اور طاغوت کے ان زرخرید ایجنٹوں نے اہل ایمان کی جرا ¿ت اور ثابت قدمی کا سامنا نہیں کیا ہے۔ یہ اُن کی خام خیالی ہے کہ طاقت کے بے جا اور اختیارات کے ناجائز استعمال سے وہ اس غیور قوم کو زیر کرکے، طاغوت کی غلامی پر رضامند کر سکتے ہیں۔ دراصل ایسے عناصر اپنی شبیہ خراب کرکے اپنے مستقبل کو برباد کرنے پر تلے ہوئے ہیں۔
کشمیر یونیورسٹی کے ہوسٹلوں سے مقیم طلباءو طالبات کے زبردستی اخراج اور اخراج کی کارروائی کے دوران ان کے خلاف زبان درازی اپنے آپ کو اسکالر اور معمارانِ قوم کہلانے والوں کو کبھی زیب نہیں دیتا ہے۔ یہ آوارہ اور بازاری لوگوں کی زبان، ایک سنجیدہ اور شائستہ انسان ، کجا کہ مسلمان کبھی استعمال نہیں کرسکتا ہے۔ اسی طرح دورانِ ماہ رمضان نمازیوں کے خلاف بے جا تشدد کرکے، پولیس نے کوئی کارنامہ انجام نہیں دیا ہے بلکہ اللہ کی بارگاہ میں حاضری دینے والے اُس کے بندوں پر ظلم کا ارتکاب کرکے اپنے آپ کو قہر الٰہی کا مستحق بنا دیا۔ البتہ اُن کے دنیوی آقا اُن کی ان اسلام دشمنانہ حرکتوں سے خوش ہوکر انہیں دنیوی انعامات سے مالا مال کرسکتے ہیں لیکن آقائے کائنات اُن کی ان حرکتوں پر غضبناک ہوگا جس کا خمیازہ انہیں ضرور بھگتنا پڑے گا۔ باطل ہمیشہ حق کے خلاف اہل حق کے صفوں میں شامل مفاد پرست عناصر کو استعمال کرتا رہا ہے اور اس طرح اہل حق پر انہی کے ہاتھوں ہر ظلم و ہر ستم روا رکھنے کے منصوبوں کو عملاتا رہا۔
جماعت اسلامی جموں وکشمیر ، یونیورسٹی کے ارباب اقتدار کے ساتھ ساتھ یہاں کی انتظامیہ اور پولیس کی ان دین مخالف کارروائیوں کی کڑی مذمت کرتے ہوئے، یونیورسٹی طلبا ءو طالبات اور جامع مسجد کے نمازیوں کے ساتھ مکمل یکجہتی کا اظہار کرتی ہے۔ نیز جماعت گرفتار طالب علم مزمل کے خلاف لگائے گئے بے بنیاد الزامات کو فوری طور پر واپس لے کر، اُس کی فوری اور باعزت رہائی پر زور دیتی ہے اور آئندہ کسی بھی ادارے میں یوگا جیسے غیر اسلامی پروگرام کے انعقاد سے باز رہنے کا مشورہ دیتی ہے۔
 
Read 325 times

Al'Quraan

The woman and the man guilty of illegal sexual intercourse, flog each of them with a hundred stripes. Let not pity withhold you in their case, in a punishment prescribed by Allah, if you believe in Allah and the Last Day. And let a party of the believers witness their punishment. (This punishment is for unmarried persons guilty of the above crime but if married persons commit it, the punishment is to stone them to death, according to Allah's Law).

Al'Quraan Surah Noor

Prophet Mohammad PBUH

Narrated: Abu Huraira (R.A) that a man said to the Prophet, sallallahu 'alayhi wasallam: "Advise me! "The Prophet (PBUH) said, "Do not become angry and furious." The man asked (the same) again and again, and the Prophet said in each case, "Do not become angry and furious." [Al-Bukhari; Vol. 8 No. 137]

Sunan Abu-Dawud.

eXTReMe Tracker